Przejdź do treści
ZŁÓŻ ZAMÓWIENIE

FAQ

W jaki sposób mam wybrać dietę odpowiednią dla mnie?

W pierwszym kroku zdecyduj, jaki plan dietetyczny jest zgodny z Twoimi preferencjami smakowymi. W zależności od tego, czy chcesz jeść wszystkie produkty, czy jesteś np. wegetarianinem, albo trenujesz lub potrzebujesz indywidualnej diety ponieważ posiadasz nietolerancję glutenu lub laktozy, wybierz jedną z naszych diet. W kolejnym etapie wybierz odpowiednią dla siebie kaloryczność. Jeżeli nie wiesz jakie jest zapotrzebowanie Twojego organizmu na energię skorzystaj z kalkulatora kaloryczności http://www.fabrykasily.pl/bmr/.

Jeśli nadal masz wątpliwości skontaktuj się z naszym dietetykiem pod numerem telefonu 515 830 382.

Czy mogę zmienić rodzaj diety lub jej kaloryczność w trakcie trwania umowy?

TAK. Jeśli uznasz, że Twoja dieta wymaga zmiany na inną lub modyfikacji kaloryczności, możesz to zrobić również w trakcie trwania umowy. Pamiętaj jednak, że nowe zestawy dietetyczne zaczniesz otrzymywać najszybciej po 24 godzinach od zgłoszenia nam Twojej chęci wprowadzenia modyfikacji. Jeżeli zmiana ta pociąga za sobą również zmianę ceny, dni pozostałe do końca umowy zostaną odpowiednio rozliczone (zwrócimy Ci różnicę lub poprosimy Cię o dopłatę).

Skąd mam wiedzieć, czy posiłek przeznaczony jest do podgrzania, czy spożycia na zimno?

Każdy posiłek opatrzony jest własną etykietą. Znajdziesz na niej między innymi takie informacje jak: rodzaj posiłku, nazwę dania, datę przydatności do spozycia oraz zalecenie odnośnie podgrzania.

Czy pojemniki, w których otrzymam posiłki można podgrzewać w kuchenkach mikrofalowych?

TAK, wszystkie nasze pojemniki nadają się do używania w kuchenkach mikrofalowych po uprzednim zerwaniu foli zabezpieczającej posiłek.

Czy mogę zrezygnować z mojego cateringu w weekendy?

TAK. Możemy tak zaplanować dostawy abyś nie otrzymywał posiłków w weekendy. Wystarczy, że zaznaczysz opcję “Bez weekendów” podczas składania zamówienia w naszym sklepie. Harmonogram Twoich dostaw automatycznie będzie uwzględniał dni od poniedziałku do piątku. Umowa zostanie zawarta na wybraną przez Ciebie liczbę dni, z wykluczeniem weekendów.

Czy mogę odwoływać pojedyncze dni cateringowe?

TAK. Jeżeli z jakichkolwiek powodów chcesz zrezygnować z posiłków danego dnia, zgłoś nam to przynajmniej 24 godziny wcześniej. Niewykorzystany dzień zostanie doliczony do całkowitego czasu trwania umowy i przesunie datę jej zakończenia. Odwołanie można zgłosić mailowo na adres: biuro@ludwikadabrowska.pl, smsem na nr telefonu 515 830 382.

Czy mogę zmieniać adres dostawy?

TAK. Jeżeli chcesz, żebyśmy dostarczyli Twój zestaw pod inny adres niż zwykle zgłoś nam ten fakt najpóźniej do godziny 9.00 w dniu dostawy. Możesz poinformować nas telefonicznie, smsem pod numer telefonu 515 830 382 lub mailowo –biuro@ludwikadabrowska.pl

Dlaczego pory dostaw podajecie w przedziałach czasowych?

Codziennie nasi kierowcy obsługują dużą ilość klientów. Aby każdy z nich otrzymał swój zestaw posiłków, trasy są dokładnie przemyślane i poukładane, a kierowcy muszą bezwzględnie trzymać się założonego planu. Oczywiście nie jesteśmy w stanie przewidzieć niektórych trudności jakie mogą pojawić się w trakcie realizacji dostaw (takie jak np. warunki pogodowe, korki, wypadki), zmienna może być też ilość dostaw w poszczególnych dnach. Z tych właśnie względów podajemy przedział czasowy dostawy, zamiast dokładną godzinę.

Czy mogę zgłosić kilka adresów dostawy?

TAK. Możesz to zrobić w momencie zawierania z nami umowy lub wskazać dodatkowy adres już w trakcie jej trwania.

Czy ze względu na różne godziny pracy mogę udostępnić klucz/kod do bramy wejściowej, aby kierowca zostawiał mi posiłki pod drzwiami?

TAK. Zachęcamy naszych klientów, aby udostępniali nam takie informacje już przy zamówieniu. Jeżeli twoje godziny pracy są ruchome i nie zawsze możesz osobiście odebrać dietę możesz wskazać bezpieczne miejsce pozostawienia diety, osobę u której możemy zostawić lub kod wejściowy do bramy, furtki lub klatki schodowej. Oczywiście pozostawione informacje będą wykorzystywane tylko do dostaw i w odpowiedni sposób zabezpieczane.

Czy mogę otrzymać zestaw posiłków na dwa dni, w sytuacji gdy wyjeżdżam na jeden dzień i nie będę mógł odebrać dostawy nazajutrz? Czy otrzymam identyczne zestawy?

TAK. Jest taka możliwość, jeżeli uprzedzisz nas o tym odpowiednio wcześniej, czyli minimum na 24 godziny przed dostawą. Przygotowane zestawy będą zawierały takie same menu na dwa dni.

Czy mogę wykluczać produkty, których nie lubię lub jestem na nie uczulony?

Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych Klientów dopuszczamy modyfikację maksymalnie 3 składników diety, z zastrzeżeniem że nie może być to składnik, którego nie da się całkowicie wyeliminować z procesu przygotowywania dania. Za taką usługę pobieramy opłatę w kwocie 1 zł dziennie za każdy wykluczony składnik.

 

Jeżeli potrzebujesz wyeliminowania większej liczby składników, Twoja dieta będzie traktowana jako plan indywidualny, a do jej kosztu zostanie doliczone 30% ceny podstawowej z cennika.

W jaki sposób mogę korzystać z bezpłatnych porad Waszego dietetyka?

Każdy klient który wykupuje dietę na minimum miesiąc (nie dotyczy diet lunch box) może skorzystać z bezpłatnych konsultacji dietetycznych. W celu umówienia się na spotkanie z dietetykiem prosimy o kontakt telefoniczny 515 830 382.

Czy mogę zamówić dietę jako prezent?

TAK. Oczywiście jest możliwość zakupu Vouchera na dowolną dietę z oferty. Voucher możesz zamówić kontaktując się z nami pod numerem telefonu 515 830 382. Voucher w formie prezentu może dostarczyć nasz kierowca pod wskazany adres.

Mam dietę ułożoną przez swojego dietetyka. Czy możecie przygotowywać dla mnie codzienne posiłki według tych wskazówek?

TAK. Jest to usługa z oferty indywidualnej. Powinieneś wybrać “ Individual Box” z naszych produktów.
Cena takiej usługi jest wyceniana indywidualnie. Może się jednak okazać, że Twój jadłospis wymaga wyjątkowo kosztownych surowców i niestandardowego podejścia. Dlatego też wycenimy usługę indywidualnie i informujemy Cię o koszcie przed zawarciem umowy.

Jakie są zalecenia żywieniowe w trakcie stosowania cateringu dietetycznego?

Decyzja o zmianie diety może być przełomem w Twoim życiu. Dlatego, aby nie zmarnować korzyści płynących z jej stosowania dla każdego nowego klienta dołączony jest list wraz z zaleceniami do stosowania wybranej przez Ciebie diety.

Czy wszystkie 5 posiłków powinienem zjeść tego samego dnia?

Generalnie tak. Pełen zestaw jest tak skomponowany, aby zapewnić Ci ilość kalorii oraz składników odżywczych potrzebnych Twojemu organizmowi przez jedną dobę. Dzięki temu masz pewność, że przyjmujesz dietę pełnowartościową i zbilansowaną. Jeśli Twoim celem jest osiągnięcie konkretnej masy ciała, tym bardziej ważne jest żebyś dostarczał „paliwo” swojemu organizmowi regularnie i w odpowiednich ilościach.
Dodatkowo, spożywanie posiłków w dniu, na który są przeznaczone jest również ważne z punktu widzenia Twojego bezpieczeństwa. Każdy posiłek na swojej etykiecie ma podaną datę, do kiedy należy go spożyć. Tylko do tego terminu i pod warunkiem prawidłowego przechowywania posiłku gwarantujemy świeżość dania.

Czy Wasz catering dietetyczny jest bezpieczny?

W MasterDiet utrzymanie najwyższej jakości naszych dań jest największym priorytetem. Działamy zgodnie z wytycznymi przepisów prawa żywnościowego, zasad dobrej praktyki higienicznej (GHP), dobrej praktyki produkcyjnej (GMP) oraz systemu HACCP.
Nasz system zarządzania bezpieczeństwem żywności reguluje między innymi postępowanie z surowcami, procedury przygotowywania posiłków, mycie i dezynfekcję pomieszczeń produkcyjnych, zasady higieny pracowników i wiele innych. Wszystkie razem mają na celu wyeliminowanie zagrożeń dla bezpieczeństwa zdrowotnego żywności przygotowywanego w MasterDiet. Nasi pracownicy są przeszkoleni i zobowiązani do stosowania tych zasad w codziennej pracy.

Posiłki dostarczane są profesjonalnym samochodem wyposażonym w izotermę z chłodnią aby zapewnić jak najwyższy poziom bezpieczeństwa i jakości twoich posiłków.

Kiedy będę otrzymywał zamówione posiłki?

Termin dostawy zależy od lokalizacji, do której dostarczamy Ci catering.

Jeżeli mieszkasz w zasięgu naszego działania swoje zestawy będziesz otrzymywać po południu lub wieczorem (między godziną 16.30 a 22.00), do konsumpcji kolejnego dnia. Przyjeżdżamy codziennie od poniedziałku do soboty. W sobotę otrzymasz catering zawierający 2 zestawy, na sobotę i niedzielę (takie same menu) a w sobotę otrzymujecie Państwo zestawy na poniedziałek.

Jeśli jesteś z poza zasięgu działania zamawiając zestaw poinformujemy Ciebie przed zamówieniem o godzinach dostaw.

Jeżeli masz jeszcze inne pytania skorzystaj z naszego formularza kontaktowego. Staramy się odpowiedzieć na Wasze pytania i indywidualne wyceny w ciągu 24 godzin od poniedziałku do soboty.